2010. április 18., vasárnap

Kulcstartó a páromnak







Két évvel ezelőtt kezdődött, amikor a párom megtalálta a linux disztribúciók közül a neki valót, a neve: Arch linux. Most kapott hozzá tőlem egy kulcstartót :-)
Az egyik oldalon az Arch logóval, a másikon az arch linux felirattal.

Először arra gondoltam, felteszem a blogra és játékra hívlak benneteket, ki az aki kitalálja, hogy mit ábrázol az első kép? Érdekes lett volna, kíváncsi vagyok ismeri-e valaki rajtunk kívül, szerintem nem, de ha tévedek szóljatok!
Ki ismeri az Arch linux-ot?

Hozzáteszem én is ezt használom mint operációs rendszert és meg vagyok vele elégedve, nincs vírus, nincs fagyás, bármit kezel, mindennek megvan a linuxos megfelelője (Na jó az excel makrókat nem kezeli, de több rosszat nem tudok róla mondani)

Köszönöm a páromnak, hogy karbantartja nekem!!!
Boldog Névnapot még egyszer!!!

8 megjegyzés:

Ibolya írta...

igazi személyre szóló ajándék, nagyon jó ötlet, és abszolút egyedi! emellett rendkívül férfias, gyönyörűek a színei, nagyon tetszik!:)

E írta...

Nagyon-nagyon tetszik, de ha beledöglöttem volna, se jöttem volna rá, mi ez, mert még sosem hallottam róla. Te meg úgy tettél, mintha tudnunk kellett volna. :D

kandy írta...

Nem, drága, sosem jöttem volna rá. Én csak a mezei linuxot használtam vala, de azt se bizti, hogy felismertem volna.
Nagyon csecse, remélem, örömet okoztál vele.

Ági mama írta...

Nagyon klassz ajándékot készítettél a párodnak! Meg is érdemli!!

Adrienn írta...

Super lett!

kirszti írta...

Na most, hogy már láthattam az eredeti logót tökre felismerhető :D Szuper!

Orsi írta...

Nagyon kreatív ötlet, és én se jöttem volna rá sosem, hogy mit ábrázol, ha nem mondod meg! :)

Lúcia írta...

Hi, your work is always so beautiful.
Nice weekend.
Lúcia
www.fazemosdeconta.com