2013. május 26., vasárnap

DeGyöngyös közös kiállítás Tiszafüreden 2013.05.25-05.31 között.

Nagyon megtisztelő felkérést kaptunk.

Az ékszereink közös DeGyöngyös kiállítás keretében  2013.05.25 és 05.31 között megtekinthetők a Kovács Pál Művelődési Központban Tiszafüreden.



Összesen 263  ékszerünket láthatjátok kiállítva:)


A megnyitó jól sikerül, hatan, személyesen is részt tudtunk venni.


a képen balról: Zám Ildikó, akinek köszönjük a szervezést és a sok segítséget, Ari, Kriszti, Maya (vagyis én :) Timi, Adri és Rozi.
Orsi, Andi, Ági és Éci személyesen nem, de az ékszereik által szintén velünk voltak.

A következő egy hétben a kiállítás nyitva áll minden érdeklődő számára.



Végül az én kis sarkom :)



Köszönöm lányok, hogy veletek lehettem!

6 megjegyzés:

Böbe Ikotics írta...

Gratulálok ehhez az örömteli eseményhez!

Erika írta...

Gratulálok a kiállításhoz! Szívesen legeltetném a szemeim, ha nem lenne messze a kiállítás:)

Csiszi Gyöngy Szaküzlet írta...

Gratulálok! Nagyon szépen elkészítettétek. Sajnálom, hogy olyan messze van, és így nem láthattam élőben :)

Ibcsi írta...

Én is nagyon gratulálok ehhez a különleges eseményhez! Nagyon üszke vagyok Rátok, 1 ilyen igazán járt Nektek!!!:))D Nagyon szép a Te "kis sarkod", dehát ez nem +lepő!!:) Nagyon sajnálom én is, hogy nem nézhetem+!!:)) Még 1x gratula!! Puszi!!!:))DDD

Unknown írta...

Gratulálok a gyönyörű kiállításhoz! Kár, hogy olyan messze van nekem!

Lakota mágia írta...

Gratulálok!!!!!